گسستگی پیوسته

r68

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیروز بعد از دادن آخرین امتحان جوری رفتم و ادامه روزو ترکوندم که الان از شدت دست درد نمی‌خوام تایپ کنم دیگه.

هیچ وقت نتونستم اوج خوشحالی/ناراحتی/هر حسی م رو بروز بدم تو فضای مجازی. ولی انصافا دیروز زندگی "زیبا" بود :)))

یه حرکتی زدم تو مایه های شیراز رفتنِ پارسالم، که از یه ماه قبل اطلاعیه داده بودن و من در روزِ حرکت که ساعت 3:35 حرکت قطارش بود، ساعت 1 رفتم گفتم منم می‌آم :> و طی رخداد یه سری معجزه رفتم نهایتا، بدون بلیت و این صوبتا :دی ولی در لِوِلِ خیلی خیلی خیلی پایین‌تر. اون یه چیزی بود اصن. ولی خیلی حال داد بازم. و خیلی خوشحال بودم از تصمیمم بازم. هنوزم.

  • M //

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی