گسستگی پیوسته

random35

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ب.ظ
من امسال خیلی چیزارو با شدت بیشتری حس کردم، دیدم و درک کردم،
مثل برگای درختا تو پاییز و زیبا بودنشو و "حضرت" بودنشو!
و مثل گند بودن ماه "آذر" :|

بعد منتظرم ببینم زمستون واقعا قراره همه جا زشت باشه، درختا کچل باشن، هوا خاکستری و افسرده و سرد باشه با یه افتاب بی‌رمق؟ و دو روزشم این وسط برف و بارون بیاد خرذوق شیم؟ یا چیزی که تو ذهن من مونده اینه و امسال زمستون هم قراره چیزای جدید ببینم؟ چون تصویری که از پاییز تو ذهنم بود ابداً انقد زیبا نبود. ولی هرچی فک می‌کنم زمستون غیر از روزای برفی و بارونی چیزی نمی‌تونه داشته باشه که اونم خیییلی کمه!

چقد امیدام دورن!
  • M //

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی